Umzug Graz Günstig - Joks Umzug Pizza bestellen Graz
Objavljeno: 15.12.2016. u 11:20  

8 međuobroka koji će vam pomoći da smršate

Hranjivi i zdravi: 8 međuobroka koji će vam pomoći da smršate

Želite smršati, a često posežete za nezdravim grickalicama? Otkrivamo neke vrlo ukusne grickalice i namirnice koje mogu dobro poslužiti kao zdrav i hranjiv međuobrok, a ujedno pomažu i kod gubitka kilograma.

Kad vas god uhvati želja za grickanjem ili nečim slatkim ili naprosto osjetite glad između obroka, isprobajte neku od ovih ideja, piše Faktor.

Jaja

Jaja su odličan izvor proteina i sadrže svih devet esencijalnih aminokiselina koje tijelo treba kako bi izgradilo mišićno tkivo. Što vam je veća mišićna masa, brži je i metabolizam i lakše trošite kalorije, čak i u stanju mirovanja. Osim što pomažu u topljenju masnog tkiva, jaja sadrže i vrijedan vitamin B12 koji je potreban za normalno funkcioniranje ljudskog organizma. S obzirom na to da sadrže proteine, jaja je najbolje pojesti odmah ujutro, za doručak.

 

Jogurt

Istraživanja su pokazala kako jogurt može biti idealan međuobrok koji je ujedno i vrlo hranjiv te potpomaže mršavljenje.

Brazilski i indijski oraščići

Brazilski i indijski oraščići idealni su kao zdrava zamjena za grickalice, a sadrže i vrijedne vitamine i minerale poput magnezija, cinka, kalcija, B-vitamina i selena koji smanjuje rizik razvoja raka prostate i dojke. Selen je važan mineral za sve one koji žele smršaviti jer pomaže kod obuzdavanja apetita.

Sjemenke konoplje

Konopljino sjeme je izuzetno hranjivo i bogat je izvor svih 20 aminokiselina, uključujući i 9 esencijalnih koje tijelo ne može proizvesti. Sadrži vitamine A, B1, B2, B3, B6, C, D i E te ima savršen omjer omega-6 i omega-3 kiselina koje štite od kardiovaskularnih bolesti. Konopljino sjeme najbogatiji je poznati izvor polinezasićenih esencijalnih masnih kiselina. Sjemenke konoplje jačaju obrambeni sustav organizma, smanjuju holesterol i štite krvne žile Lako je probavljivo i ne uzrokuje nadutost i plinove. Dodajte ih u jogurt, salatu, muslije, smoothie...

Chia sjemenke

Chia sjemenke zbog svojih super moćnih sastojaka postaju sve popularnije. Ove čudesne sjemenke tijelo opskrbljuju proteinima, vitaminima A, B, E i D i mineralima kalcijem, kalijem, bakrom, željezom, manganom i cinkom. Chia sjemenke su i jedan od rijetkih prirodnih izvora potpunih proteina te sadrže svih 9 aminokiselina koje su potrebne našemu tijelu. Na sebe vežu vodu te se konzumiraju (prethodno natopljene) kako bi hidrirale tijelo, pomogle u probavi i poboljšale apsorpciju hranjivih tvari u crijevima. Dobar su odabir za sve koji žele smršaviti jer daju osjećaj sitosti i imaju nizak glikemijski indeks. Chia sjemenke možete dodati u smoothie ili od njih napraviti vrlo ukusan puding.

Smoothie

Smoothie je odlična i brza varijanta za zdrav međuobrok, međutim morate obratiti pažnju na sastojke. Osnovni recept za zdrav smoothie sadrži biljno mlijeko (kokosovo, bademovo, sojino...), voće, zeleno povrće (blitva, špinat...) i zdravu masnoću kao što je kokosovo ulje.

Tamna čokolada

U umjesto da posežete za nezdravim slatkišima, kupite crnu čokoladu koja u sebi sadrži najmanje 65 % kakaa.

Mozzarella

I sir može biti zdrava grickalica, a mozzarella je vrlo dobar odabir jer je hranjiva, a sadrži malo kalorija. Na krišku integralnog hljeba dodajte malo svježe mozzarelle, paradajz, posipajte omiljenim začinom poput bosiljka i dobili ste vrlo zdrav i ukusan međuobrok.

KOMENTARI