Bauunternehmen Baufirma Salzburg Trockenbau Salzburg Trockenbau Unternehmen Salzburg Spengler Salzburg Aussenputz Salzburg Fliesenleger Salzburg Innenputz Salzburg Schlosser Salzburg
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Novi Mercedes-AMG S63: Manja radna zapremina, ali više snage
Kategorija: AutoMoto
I dok u Brabusu i dalje misle da ništa ne može zamijeniti radnu zapreminu motora, u AMG-u čini se ipak misle drugačije. Posljednji dokaz stigao je s redizajniranom S-Klasom.
Premijerno predstavljena na Sajmu automobila u Šangaju, redizajnirana S-Klasa sa sobom je donijela nekolicinu noviteta koji se na prvi pogled ne vide, jer su sakriveni ispod uglačane karoserije.
 
Najveća promjena u slučaju AMG-ove verije S63 krije se ispod dugog poklopca motora ispod kojeg je u ovom slučaju smješten "kućni" 4-litarski biturbo V8 motor s kojim je AMG zamijenio 5,5-litarski biturbo V8 koji je pokretao S63 prije redizajna.
 
Značajno smanjenje radne zapremine u odnosu na stari motor AMG-ovom ručno sastavljenom novom motoru uopšte nije smetalo, jer je u četiri litre radne zapremine uz pomoć turbo-punjača "ugurano" 612 konjskih snaga, što je 27 KS više od maksimuma koji je nudio 5,5-litarski motor. Vrijednost najvećeg obrtnog momenta (900 Nm) ostala je ista, samo što je stari motor do spomenute brojke stizao pri 2.250 obr/min, a novom za isto treba 2.750 obr/min.
 
S novim je motorom stigao i novi automatski mjenjač koji sada umjesto sedam ima devet stepeni prenosa, a u AMG-u tvrde da iz jednog u drugi stepen prijenosa ide znatno brže. S dvije suštinske mehaničke promjene S63 od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,5 sekundi, što je pola sekunde brže u odnosu na staru verziju, a s opcionim paketom AMG Driver maksimalna brzina ultraluksuzne limuzine iznosi 300 km/h.
 
Vjerovatno nebitan podatak za buduće vlasnike ovakvog automobila, ali su u Mercedesu spomenuli da je prosječna potrošnja redizajniranog modela S63 s novim motorom smanjena za više od jednog litra i iznosi 8,9 litara nakon 100 pređenih kilometara. Smanjena je i prosječna emisija CO2: sa 237 na 203 g/km. Reduciranjima je prije svega pomogla mogućnost deaktivacije četiri cilindra u situacijama koje ne traže puni angažman motora.
 
Mercedes će u ponudi za osvježenu S-Klasu i dalje zadržati verziju S65, jer kažu da još uvijek ima dovoljno kupaca koji se ne žele odreći onoga što sa sobom nosi V12 motor.
 
KOMENTARI ()
IN bar Lounge and music bar
Komrad d.o.o Bihać Javno komunalno preduzeće
Apoteka T&A Specijalistički i kozmetički proizvodi
Miron Ibrahimpašić
Arhitekta
{pre_news|char_limit=180}
Magic Sone
Muzičar
{pre_news|char_limit=180}
Edin Gali Galijašević
Glumac
{pre_news|char_limit=180}